Společnost Valve dnes vydala Counter-Strike 2, upgrade jedné z nejpopulárnějších her všech dob, kterou na Steamu hraje přes milion hráčů každý týden. Novinka běží na engine Source 2 a využívá novější grafická API pro lepší věrnost a odezvu.
Pro přesné a rychlé reakce je i zde podstatná co nejnižší latence systému. V kompetitivních střílečkách, jako je Counter-Strike 2, vám totiž vyšší FPS v kombinaci s rychlou odezvou umožní rychleji reagovat a přesněji zamířit. Proto ani v případě novinky nechybí integrovaná technologie NVIDIA Reflex, která dokáže snížit latenci systému až o 35 %. Jak si vedou jednotlivé GPU GeForce RTX řady 40 naleznete na obrázku níže.
NVIDIA Reflex
NVIDIA Reflex je ve hrách důležitým pomocníkem. Snížením latence systému poskytuje konkurenční výhodu nad ostatními hráči v multiplayeru. Uplatní se také v singleplayerových záležitostech, kde přispívá k lepší reakci hry na ovládání a tedy příjemnějšímu zážitku z ní. NVIDIA Reflex nyní využívá více než 50 milionů hráčů každý měsíc. Je k dispozici v 9 z 10 nejlepších kompetitivních stříleček a celkově více než 80 hrách. Zapíná jej 90 % hráčů s GPU GeForce.
Měření latencePro test latence v Counter-Strike 2 i dalších hrách lze použít nástroj NVIDIA Frameview, který poskytuje velmi přesné výsledky. Nejkomplexnější testování nabízí nástroj NVIDIA LDAT.