QTE pasáže Ryse se splní, i když nic nezmáčknete

QTE pasáže Ryse se splní, i když nic nezmáčknete
17:25, 14.06.2013

Ano, čtete správně. Jeden návštěvník konference E3 v americkém Los Angeles testoval dostupnou demoverzi rubačky Ryse pro Xbox One a zaujala ho jedna věc: takzvané "quick time eventy", neboli "mačkání správných tlačítek ve správný čas" vás žádným způsobem nepenalizují, když nestihnete dané tlačítko zmáčknout či když zmáčknete to nesprávné. Akce jednoduše pokračuje dál, jako kdyby se nic nestalo. Možná si říkáte, že jde jenom o funkci připravenou speciálně pro E3 a v plné verzi nic takového nebude. Inu, pevně v to doufáme, neboť reakce člena Cryteku byla mírně řečeno zvláštní. "Nechceme, aby hráči podlehli frustraci," reagoval na návštěvníkův dotaz.

Klik pro zvětšení (QTE pasáže Ryse se splní, i když nic nezmáčknete)

DALŠÍ

CGwillWin