Ex-vývojář z Team Bondi o podmínkách ve studiu

Ex-vývojář z Team Bondi o podmínkách ve studiu
13:26, 21.06.2011

Že dokončení očekáváného herního titulu - tak aby byl pěkně hratelný, bez chyb a hlavně včas - není žádná sranda a že vývojáři tráví v práci pomalu více času než doma, to víme a tak nějak to patří k povolání, ale je normální, aby tento stav trval celý rok před vydáním hry? Jeden z bývalých členů studia Team Bondi, které vyvinulo detektivku L.A. Noire, novinám Sydney Morning Herald prozradil, že musel odejít právě proto, že na tom "závisel jeho zdravý rozum". Pracovalo se prý až 12 hodin denně každý den včetně víkendů a vedení nebylo zrovna plné vlídných slov a podpory. Navíc prý tento stav trval více než rok do doby, než se rozhodl se svou prací nakonec seknout.

Další záhadou je neuvedení více než stovky vývojářů v závěrečných titulcích anebo jejich zařazení pod "speciální díky", které patří například rodinám vývojářů. Podle jednoho zdroje bylo pohrozeno právě lidem, kteří se rozhodli před dokončením vývoje dát výpověď, že nebudou uvedeni. To je ale proti pravidlům Mezinárodní asociace herních vývojářů. Proto se bývalí zaměstnanci rozhodli stvořit na stránkách LANoirecredits.com údajně kompletní seznam všech podílejících se lidí.

Klik pro zvětšení (Ex-vývojář z Team Bondi o podmínkách ve studiu)

DALŠÍ

CGwillWin