18:44, 30.07.2011
V rozhovoru pro Gamespot prozradil šéf nového studia Flying Wild Hog Michal Szustak důvody, proč bude kyberpunková střílečka Hard Reset dostupná pouze na PC a konzolím se zdaleka vyhne. A věřte, že jeho slova jsou přímo hudbou pro uši všech milovníků počítačů:
Vážně jsme chtěli vytvořit a použít naši vlastní technologii. Engine jsme vytvářeli hlavně s tou myšlenkou, že musí být použit v FPSce, která používá hodně fyziky a destrukce, musí mít úchvatnou grafiku a také být dobře optimalizovaný. Na PC je spousta her, co jsou jen porty z konzolí a my všichni víme, že současné konzole jsou na úrovni tak čtyři pět let starých počítačů.
Hard Reset vyjde jen na PC již letos v září.
Pokud chcete ukázat úžasnou grafiku, je lepší a jednodušší vyvíjet hru pro PC. A také v době téměř filmových stříleček, kde se pohybujete téměř „po kolejích“ a prostředí je tak omezené jak to jen jde, jsme chtěli vytvořit něco pro PC hráče ze staré doby, kteří vyrostli na všech těch zapomenutých Doomech, Quacích a Painkillerech.
VÍCE K TÉMATU: Hard Reset