Scorn je konečne vonku, ako si vedie v recenziách?

12:39, 14.10.2022

Srbský projekt od Ebb Software, ktorý už roky sledujeme a vnímame ako poctu dvojici vizuálnych umelcov H. R. Gigera a Zdzisława Beksińskiho, vychádza na PC a Xbox Series X/S práve dnes (hra je súčasťou Game Passu).

Atmosférou špecifický horor z prvej osoby okorenený prvkami adventúry tak súčasne dostáva aj prvé názory zo strany kritikov a tie sú podľa očakávania prevažne pozitívne. Časť novinárov dáva palec hore za jedinečnú vizuálnu stránku a s ňou rovnako spojenú atmosféru, avšak iným prekážala frustrujúca hrateľnosť ohľadom riešenia hádaniek. Ak ste majiteľom Game Passu, nie je nič jednoduchšie, než si na Scorn spraviť svoj vlastný názor ešte dnes.

Pripravte sa na dobrodružstvo plné nočných môr, na ktoré sa dá len ťažko zabudnúť. Scorn, hororová hra inšpirovaná H. R. Gigerom od vývojárskeho štúdia Ebb Software a vydavateľa Kepler Interactive, je už vonku. Tí, ktorí majú žalúdok na grotesku a makabróznosť, si môžu hru zaobstarať na konzolách Xbox Series X|S a PC prostredníctvom služieb Steam, Epic Games Store a GoG alebo priamo na stránke. Hra Scorn je od dnešného dňa dostupná aj v službe Xbox Game Pass.

Dnešný launch trailer slúži ako varovanie, že tí, ktorí vstúpia do hlbín sveta Scorn, ho opustia zmenení. Hráči sa bez akejkoľvek pomoci naučia vysporiadať s hrôzami, ktoré tento zničený svet nazývajú svojím domovom, a to tak, že využijú svoj arzenál biomechanických zbraní, aby sa ním bez úhony predrali ďalej. Úlohou je prekonať opustený a vzájomne prepojený bio-labyrint a jedinou cestou, ako sa cez neho dostať, je naučiť sa pravidlá tejto nočnej mory a manipulovať s krutými strojmi, ktoré tu zostali. Zložením týchto tajomstiev a použitím dostupných organických nástrojov môže byť prežitie v tomto svete možné. Nájsť pravdu, to už je však úplne iná otázka.

DALŠÍ