House Flipper 2

House Flipper 2 - recenze
House Flipper 2 - recenze
08:00, 28.12.2023

Vianoce so sebou prinášajú mnoho pozitívneho. Všetci sa tešíme na oddych po celom roku, dobré jedlo a spoločnosť svojich najbližších. Avšak, je tu ešte jeden aspekt Vianoc ktorý všetci poznáme, no už menej radi o ňom diskutujeme. Každý z nás minimálne raz zažil "berserk mode" svojej mamy alebo manželky, ktorá musí mať na štedrý večer všetko v najlepšom poriadku a ani televízny ovládač nesmie ostať na stole pod uhlom, no musí byť rovno a smerovať kolmo k televíznej obrazovke. Nuž, ak som vám teraz pripomenul detstvo, alebo aj realitu nedávno minulých dní a vám sa za nimi cnie, je tu skvelá príležitosť užiť si to naplno!

Klik pro zvětšení (House Flipper 2 - recenze)

Pokračovanie úspešného simulátora House Flipper od poľského vývojárského komba Empyrean a Frozen District je tu a milovníkom poriadku, dekorovania či jednoducho predávania nehnuteľností dáva na sviatky možnosť realizovať sa do sýtosti. Oproti prvému dielu prináša House Flipper 2 minimálne zmeny, no snaží sa vylepšiť to, čo minulý diel zanedbal napríklad v oblasti nástrojov - vďaka veľkosti a systému fungovania maliarskeho valčeka môžete rýchlejšie maľovať väčšie plochy a napríklad flipper tool umožňuje klonovanie vecí. Zmizol otravný in-game tablet a vďaka novému UI/UX dizajnu sa v hre omnoho lepšie orientujete. Celkový vizuál modelov a textúr prešiel taktiež signifikantným zlepšením. Dvojka jednoducho prináša quality of life úpravy, ktoré vám umožnia v hre tráviť ešte viac času.

Veľkým prídavkom oproti jednotke je však nový Sandbox Mode, ktorý hráčov stavia doslova do role level dizajnérov. Tí si tu môžu tvoriť domy a realizovať sa ako sa im zachce, bez nutnosti prvotného upratovania výbuchu po predošlých majiteľoch. A čo je na tom ešte viac cool? Svoje domy môžete zdieľať s ostatnými hráčmi, rovnako ako oni s vami. House Flipper 2 však využíva mod.io a nie Steam Workshop ako sme zvyknutí z prvého dielu. Jednoducho si tak viete stiahnuť výtvor kohokoľvek kto ho na web nahrá a preskúmať ho, či vytvoriť challenge pre niekoho iného. Vrámci sandbox módu sa totiž môžete postaviť aj do role nechutného a nezdopovedného obyvateľa príbytku, po ktorých ste doposiaľ len upratovali. Zničte, zašpinte, či rozhádžte všetko čo môžete a nahoďte to komunite na web, nech si s tým poradí :-).

Menšie nedostatky hry môžete zachytiť najmä pri umiestňovaní vecí na ich miesto, nakoľko 3D grid je tu jednou z tých najslabších stránok. Pri menších predmetoch je to vcelku tolerovateľné, no keď umiestnite zle celú podlahu a potom ju musíte predať (jednoduchá možnosť vymazania tu nie je), nájsť znova a umiestniť správne, to už niekomu na nervy liezť môže.

Odhliadnuc od malých detailov je House Flipper 2 vydareným pokračovaním jednotky, ktorý stavia jej pevných základoch a vďaka šikovným vylepšeniam posúva zážitok o čosi vyššie. Určite sa nájdu momenty, ktoré rozhádžu aj flegmatika oddychujúceho pri vysávaní virtuálneho koberca, ale nie v takej frekvencii, aby stlačil alt +f4

80%
Vydarené pokračovanie úspešného simulátoru, ktoré okrem vylepšenia vizuálu a uživateľského rozhrania pridáva aj výborný nový Sandbox mód