Last Train Home vychází dnes i s podporou s NVIDIA DLSS 2. Taktická strategie od brněnského studia Ashborne Games líčí strastiplnou cestu československých legionářů v obrněném vlaku přes Transsibiřskou magistrálu. Majitelé GeForce RTX řady 40 se v ní mohou těšit na v průměru dvojnásobek FPS při rozlišení 4K a s maximálním nastavením detailů.
Mezi další herní novinky DLSS tento týden patří:Gangs of Sherwood - vychází 30. listopadu s možností využít DLSS 2 a DLAA. Majitelé GeForce RTX řady 40 získají s DLSS nárůst výkonu v průměru o 66 % při rozlišení 4K s aktivovaným maximálním nastavením.
Satisfactory - nedávno získalo aktualizaci na Unreal Engine 5 a přidává DLSS 2 a DLAA. Majitelé GeForce RTX řady 40 zaznamenají při maximálním nastavení v rozlišení 4K průměrně 71% nárůst snímkové frekvence.
GeForce RTX řady 40 s PC Game Pass a GeForce NOW Priority na 3 měsíce
Společnost NVIDIA dnes spouští nový akční balíček. Při nákupu vybraných GeForce RTX 4060, 4060 Ti, 4070, 4070 Ti, 4080 a 4090 je u partnerů akce k dispozici tříměsíční bezplatný přístup do služby PC Game Pass a také 3 měsíce členství GeForce NOW Priority. Podrobnosti naleznete na stránkách akce.
PC Game Pass na čtvrt roku lze získat také při předplacení GeForce NOW Ultimate na 6 měsíců za 2.990 Kč.
Technologie NVIDIA pomáhá snáze rozpohybovat obličeje
Společnost Reallusion je autorem Reallusion iClone, 3D animačního softwaru ke tvorbě animací v reálném čase pro filmy a videohry. Pro urychlení práce na animacích postav nedávno uvedla plugin AccuFACE, který přesně zachycuje výrazy obličeje z webových kamer a běžných videosouborů, aniž by k tomu potřeboval drahé specializované vybavení. AccuFACE vznikl díky vývojové platformě NVIDIA Maxine, na níž je postavena např. sada aplikací NVIDIA Broadcast. Díky tomu lze analyzovat výrazy obličeje a jejich základní lineární modely pro předvídání animací síťových modelů obličeje.
Plugin AccuFACE pak tato data převádí na grafické prvky, které mohou bez problémů použít sami tvůrci. Pomocí patentované technologie AccuLIPS také dolaďuje pohyb rtů a jazyka.
V seriálu In the NVIDIA Studio tento týden představuje 3D grafička Nourhan Ismail projekt "Creator by Day, Gamer by Night" ve kterém sdílí svou vizi studia pro tvůrce a hráče, jehož základy stojí na technologiích NVIDIA. Práce vznikla převážně za využití aplikací Blender a Adobe After Effects, přičemž v obou lze využívat akceleraci pomocí GPU GeForce RTX k výraznému urychlení tvůrčího procesu.