NVIDIA DLSS využívá AI ke zvýšení snímkové frekvence a zároveň pomáhá vykreslovat ostrý a vysoce kvalitní obraz, který se vyrovná nativnímu rozlišení. Nejnovější verze označená DLSS 3 přichází s novou technologií Frame Generation generující pomocí umělé inteligence celé snímky. Integruje také NVIDIA Reflex zlepšující odezvu na ovládání pro co nejrychlejší a nejsvižnější hraní.
V podporovaných titulech mohou DLSS 3 využívat majitelé GeForce RTX řady 40, všechny tyto hry také automaticky podporují DLSS 2 na GPU z předchozích generací rodiny RTX.
Na konci ledna a během února přibylo na seznam her nabízejících DLSS osm jmen:
Atomic Heart (vydáno 21. 2. s DLSS 3)Blood Bowl 3 (vychází 23. 2. s DLSS 2)
Hello Neighbor 2 (update ze 17. 2. přináší DLSS 2 & ray tracing)
HI-FI Rush (dostupné s DLSS 2)
PlanetSide 2 (dostupné s DLSS 2)
Returnal (dostupné s DLSS 2 & ray tracingem)
Sons of the Forest (Early Access 23. 2. s DLSS 2)
Wanted: Dead (dostupné s DLSS 2)
Celkem je tak k dispozici již více než 270 herních titulů a aplikací využívajících DLSS. Mezi novinkami nechybí ani dlouho očekávaná PC verze hitu Returnal, kde lze díky DLSS 2 dosáhnout až o 89 % vyšší snímkové frekvence.
NVIDIA Reflex ve více než 60 hráchPřes 60 her nyní podporuje technologii NVIDIA Reflex, která hráčům s GeForce umožňuje výrazně snížit latenci systému a dosáhnout tak nejrychlejší odezvy při hraní. Každý měsíc ji využívá přes 20 milionů hráčů a nově je tato technologie dostupná v 6 titulech:
Deliver Us Mars nabídne s NVIDIA Reflex snížení latence až o 57 %.
Dying Light 2 Stay Human nově nabízí 26% redukci latence.Hi-Fi RUSH díky Reflexu sníží odezvu až o 37 %.
HITMAN World of Assassination přináší s integrací této technologie až o 51 % nižší latenci systému.
PERISH kooperativní akce nyní nabízí až o 50 % lepší odezvu.World of Warcraft integroval NVIDIA Reflex prostřednictvím nedávného update. Latence se snižuje až o 26 %.
Nový tříditelný seznam her s DLSS a ray tracingemNedávno byl aktualizován článek na webu GeForce.com. Novinářům i hráčům nabízí systém třídění titulů tak, aby mohli snadno identifikovat hry i aplikace s podporou DLSS a/nebo ray tracingu. Můžete se na něj podívat zde.