Conga Master Party

Conga Master Party - recenze
Conga Master Party - recenze
07:25, 08.10.2017

Popularita hybridnej platformy Nintendo Switch na seba láka množstvo zaujímavých nápadov v takzvanom malom balíčku investícií (kvetnato opísaná indie scéna, čo poviete?) a z tohto stále objemnejšieho počtu rôznych portov sa sem tam objaví aj miniatúrna exkluzivita. Presne tento prípad sa dá nalepiť na značku Conga Master Party, ktorá svojho času zažila premiéru ešte na stolných počítačoch, kde si len jemne testovala svoj koncept. Avšak až príchodom na Switch jej autori vtisli akúsi definitívnu podobu. Bude však tá stačiť na vaše prípadné očarenie?

Keď to na tanečnom parkete rozbalí samotný Cthulhu.

Klik pro zvětšení (Conga Master Party - recenze)

Určite ste už zažili, minimálne raz v živote, takzvanú nekonečnú noc. Neisté kroky vás zaviedli na chabo osvetlenú diskotéku v Hornej Dolnej a než ste si stihli vybrať ohorok z piva, už vás niekto ťahal na poloprázdny tanečný parket. Princíp Conga Master Party sa nijako nelíši od podobných scenárov, keďže vašou hlavnou úlohou v tejto arkáde je vytvoriť najdlhšieho tanečného hada zloženého z rôznych pochybných existencií. Chytiť za boky tak môžete skutočne rôzne bytosti, avšak primárnym cieľom je snaha vyhnúť sa každému spomaleniu v podobe čašníkov, uschnutých zvratkov v strede parketu a žiarlivých priateľov každej peknej členky vášho rastúceho hada tak, aby ten rástol do ozrutných proporcií.

Klasická mobilná zábava na hodinku, ktorá je schopná omrzieť skôr než finger spinner.

Nechcem spochybniť akúkoľvek návykovosť, ktorá môže vyvstať aj z tak jednoduchého konceptu, ale keď už sa rozhodnete tých pár eur hodiť do lona tvorcov tejto arkády, tak vám odporúčam si konzolu ťahať so sebou výhradne len na toaletu, pretože tam jej replikované tempo doceníte najviac. Menu je rozdelené na dva režimy a tým prvým sa nám autori snažia naznačiť, že ich dielo má snáď nejaký ten príbeh. Nenechajte sa však oklamať. Režim Story je presne to isté ako režim Nekonečna, len s jedným menším detailom. V príbehu sa všetko delí na kapitoly a vo voľnej hre sa môžete utancovať na smrť s identickým obsahom a rovnakou zábavou bez delenia.

Jednotlivé postavy, ktoré sa dostanú do vášho party vláčiku, majú svojský charakter a označil by som ich za originálne. Dokážu skutočne upútať pozornosť, čo vraví v prospech hry ako takej. Odkazujú na reálne ale aj fiktívne osobnosti našej histórie, čo znamená, že si môžete hodiť bokmi so samotným Elvisom či Robocopom. Tento aspekt Conga Master Party sa mne osobne páčil z celého obsahu asi najviac a aj preto to beriem ako motivačný prvok neprestať "tancovať" po prvej hodinke len na základe uvedomenia si, že to začína byť stereotypná nuda. Tú môže prekonať kooperatívny multiplayer, ktorý prizve na parket ďalších troch nadšencov rytmu a zmení tak nudnú diskotéku na poriadnu jazdu. Práve odlišnosť voči pôvodnej PC verzii sa nesie v znamení multiplayeru, ktorý pre Switch obsahuje dva nové režimy. Ich spracovanie však nie je nič prevratné a navyše nie sú ani dokonalo fungujúcim online prvkom.

Conga Master Party sa teda od svojej počítačovej povesti nijako razantne neposúva vpred. Miestami budí dokonca dojem zjednodušenia a aj keď pridáva obsah, ten samotný obsah nakoniec nie je veľkým lákadlom. Môže zabaviť tak ako každá iná free záležitosť na pol hodinku v spoločnosti toaletného papiera. Má príjemný soundtrack, ale dnes už tuctovú a ošúchanú pixel grafiku. Nevylučujem teda malú iskru, ktorá sa zažne v individuálnych prípadoch, vo všeobecnosti však očakávam skôr sklamanie a preto je finálne číslo nasledovné.

Za poskytnutí hry na recenzi děkujeme společnosti Rising Star Games

55%
Mobilná arkáda, ktorá by nemala pýtať ani cent