Bloodsports.TV

Bloodsports.TV - recenze
Bloodsports.TV - recenze
11:50, 10.04.2015

Na trhu se objevila vcelku zajímavá novinka, která se na první pohled může zdát jako možný konkurent zaběhnutým mobám League of Legends a Dota 2. Popisek na dalším odstavci vám stručně vysvětlí, o co v celé hře v zásadě jde, a pak se můžete rozhodnout, jestli je Bloodsports.TV na první pohled schopen konkurovat králům své kategorie.

Vyberete si hrdinu, nakoupíte základní itemy, dáte si první spell od možnosti Q až R a jdete kosit nepřátelské jednotky. Tu a tam se objeví boss a podle vašich zkušeností a využitelnosti itemů s ním budete bojovat buď dvě minuty, nebo šest. Mezi přívaly nepřátel si vždy zajdete něco dokoupit, mezitím se stihnete dohealovat a jdete zase kosit. A v zásadě se snažíte pouze o to, aby vám nebyla zničena jakási raketa, směřující bůhví kam po usmrcení každé vlny nepřátel. Když vám ji zničí, smůla.

Takže jo, čistě teoreticky to je něco na způsob výše zmíněných her, ale jenom čistě teoreticky.

Rallye smrti

Pokud jste viděli film Rallye smrti s Jasonem Stathamem a Tyrese Gibsonem a i jeho prequel Rallye smrti 2, kde se objevil třeba Danny Trejo, tak koncept Bloodsports.TV vám možná bude připadat similární.

Gladiátoři, vy, jsou povoláni do zbraně a mají se jít bít na život a na smrt mezi přicházející „příšery“ nebo co to je, které se na vás hrnou buď ve čtyřech, sedmi, desíti vlnách anebo tzv. Endless, čili nikdy nekončící příval nepřátel. Ten se může protáhnout i na 90 minut a více, přičemž desetivlnovka trvá obvykle 20 až 25 minut. Mezitím vás sledují lidé obdobní panákům z NHL a mávají na vás rukama, když právě řezáte jednoho pěšáka za druhým.

Á… to je tak všechno. Jo, to je všechno. Bloodsports.TV jede na tomhle jediném systému a nic víc vám nenabídne. Upřímně řečeno, ono to až zas tak nevadí – minimálně ze začátku. To si tak budete říkat, že to je zábava, na vyšší obtížnosti (můžete si volit od vyrovnaných her až po výhodu nepřátel) dostanete celkem výzvu, nebo budete zaujmutí celkem zajímavými hrdiny.

Klik pro zvětšení (Bloodsports.TV - recenze)

Gladiátorů je na výběr 8. Tanci a healeři. Každý má své ojedinělé schopnosti, ale ve výsledku zjistíte, že jsou vlastně všichni téměř identičtí. Pod Q máte nejčastěji nějaký speciální útok (ohromné dupnutí, střela, po které se z části vyhealujete, atd.), W bývá zpravidla pasivní schopnost, dodávající vám například dočasně zrychlenou rychlost útoku. Při kliknutí na E se teleportujete za nepřítele nebo skočíte blíž k němu a R, jak už to tak bývá, je ultimátní schopnost. Ta jediná, dá se říci, gladiátory rozlišuje.

Zrovna vás nepotěší ani pestrost nepřátel, jež je opravdu tenká. Typičtí pěšáci nikterak nezaujmou. Postupem času se ve vlnách začnou objevovat speciálnější nepřátelé typu raketometčíka nebo jakéhosi mnicha. Avšak největší sranda nastává až s bossem. Bohužel se ve hře nachází všehovšudy tři a to je opravdu málo, leč vám dají opravdu zabrat, brzo se okoukají.

Se stereotypem nepřátel souvisí i mapy. Zhruba 8 typů, přičemž se téměř pořád hrají asi 2, moc nepotěší. Na druhou stranu jsou pěkně vystylizované a přítomní diváci s plynovými maskami na hlavách dodávají dojem, že jste opravdu jak v gladiátorské aréně, a vašim hlavním úkolem je nejen přežít, ale zároveň bavit diváky krvavými lázněmi.

Bloodsports.TV vás neuhrane, ale ani neurazí. Na pár hodin vás dokáže zabavit, i když bude asi hodně záležet na tom, jestli se vám bude chtít do ní investovat peníze. 9,99€ nám nepřijde příliš férová cena vzhledem k tomu, že po dvou hodinách už vás stereotyp začne otravovat a během několika minut nato už budete mít o pár giga volnější harddisk. Doporučujeme vám počkat si na nějaké slevy na Steamu, poté vám dobře stylizovaná grafika a nějaký pořádný gangbang s nepřáteli vykouzlí na tváři i úsměv, protože se na to moc pěkně dívá. Aspoň něco!

70%
Potenciál pěkně stylizovaného Bloodsports.TV je viditelný, ale nedodělaný. A to je škoda.