Overwatch dnes dostává plnou podporu NVIDIA Reflex. Redukce latence systému díky tomu zajistí kompetitivní výhodu, protože umožní hráči rychleji reagovat a přesněji mířit. John Lafleur, technický ředitel Overwatch na adresu technologie dokonce prohlásil: "NVIDIA Reflex je díky 50% redukci systémové latence opravdový game-changer".
Těch několik ušetřených milisekund může představovat tenkou hranici mezi úspěchem v souboji a digitální smrtí. Díky Reflexu získají hráči výhodu nehledě na hrdinu, schopnosti nebo zbraně. Přehled redukce latence u různých výkonových tříd GPU naleznete v grafu níže.
Reflex míří i do Rust a Ghostrunner
Dvě další hry přidají podporu NVIDIA Reflex v blízké budoucnosti. Jde o velmi úspěšný Rust od Facepunch Studios a futuristckou parkourovou akci Ghostrunner od One More Level.
"V Rust po vás všichni nelítostně jdou. S nižší latencí díky Reflexu máte zaručeno, že budete mít před konkurencí náskok. Stačí jednoduše zapnout Reflex v nastavení," říká Helk, hlavní designer a programátor Rust.
NVIDIA Reflex má další vylepšení- Vylepšení módu ‘Boost’ dokáže zredukovat latenci ve situacích závislých na CPU.
Fortnite v těchto situacích nabídne 15% redukci latence.Valorant tuto aktualizaci přinese s novým patchem. První testy naznačují 10-15% zlepšení v situacích závislých na CPU.
- 4 nové myši kompatibilní s Reflex Latency Analyzer:ASUS ROG KERIS WIRED
ASUS ROG KERIS WIRELESS
CORSAIR SABRE PRO CHAMPION SERIES
CORSAIR SABRE RGB PRO CHAMPION SERIES
- Tři další myši dostávají podporu Reflex Latency Analyzer prostřednictvím update firmware:
AOPEN Fire Legend GM310Acer Predator Cestus 350
Razer Deathadder v2 Pro
Acer vydal nový monitor Predator X25 360Hz, který nabídne Reflex Latency Analyzer
NVIDIA GeForce Experience na přání hráčů přidává nové funkce:
Záznam všech dat do CSV souboru - včetně statistik o FPS a latenci z Reflex Latency Analyzer
Možnost vybrat počet vzorků, které Reflex Latency Analyzer využije k výpočtu průměrné hodnoty
Přidání dat o využití GPU do sady metrik latence, díky čemuž se snadno identifikuje, zda je hra závislá více na CPU nebo GPU.