Super Seducer 3: The Final Seduction

Super Seducer 3: The Final Seduction - recenze
12:00, 18.02.2021

A je to tady, den D pro všechny šviháky lázeňské, fanoušky Barneyho Stintsona a jiné lovce lepých žen. Tedy alespoň těch virtuálních. Je čas opět usednout do propocených křesel a vydat se za dobrodružstvím, protože samozvaný král laškování, Richard La Ruina, přináší třetí díl své ságy Super Seducer, tentokrát s podtitulem The Final Seduction. Znamená to vážně konec? Už nikdy nebude Super Seducer 4? O tom trochu pochybuji…ale tím se teď nebudeme zaobírat. Jdeme se kouknout, co těch 35 GB, které vám hra zabere na milovaném HDD, skrývá.

Hlavní menu má jen pár položek a stejně jako v předchozích povyraženích tu máme desatero scénářů, ve kterých můžeme předvést své balící skills. Úkol první – oslovit blonďatou holku (s výstřihem o velikosti panamského průplavu) v potravinách, nalákat jí k sobě domů, uklohnit tacos a dát si trochu toho simíkovského Woohoo v podání Super Seducera. Can do, babydoll. A tak to celé začíná. Produkční tým nám na monitor servíruje profesionální technikou natočené scény s podprůměrným hereckým obsazením a vy z nabízených možností vybíráte, jak se tokání bude odehrávat dál.

Klik pro zvětšení (Super Seducer 3: The Final Seduction - recenze)

Recept se výrazně nezměnil, některé odpovědi vás v konverzaci dovedou dál, ty jiné, vtipnější, způsobí znechucení vaší oběti, váš záchvat smíchu a návrat k předešlé otázce. Aby to nebylo úplně jednotvárné, občas přijde situace, kdy sevám jedna varianta jeví jako špatná (např. „Sedím s holkou na gauči asi pět minut tak jí šáhnu na prsa.“), ale není a vy pak pokračujete dál s tím, že máte na triku nějakou tu lehčí prasárničku. Jako ze života. Jindy při výběru trpíte podobně jako u Mass Effectu, protože netušíte, co přesně náš Don Seladon nakonec vypustí z huby. Schválně co byste vybrali jako doplnění věty „Mám rád své ženy, jako moje:“

1. Kafe
  2. Mazlíčky
  3. Psy
  4. Zbytek si nepamatuju

Umím si představit urážlivou i dobrou odpověď v každém z nabízených případů. Každopádně kafe nebyla nejlepší možnost. Na druhou stranu, o nic nejde, nejsme tu na pohovoru ani na reálném Tinder date a show must go on. Pár novinek ale přece jen najdeme. Po dokončení scénáře se můžete podívat na flowchart vašich voleb, zapnout několik modifikátorů, například vyškrtnout „červené“ odpovědi, vypnout indikátory toho, jak si vedete nebo si můžete zapnout „movie mode“. V něm si přehrajete celou scénku jen s těmi nejlepšími možnými odpověďmi. Netuším, proč bych to dělal ale budiž, nikomu to neuškodí. Je to jako pustit si špatný romantický film nebo hodně nudné soft porno. V průběhu scénářů se pak (bůhví proč) čas od času objeví quick time eventy, kde mačkáte nesmyslné klávesy, a to přesto, že hra se jinak ovládá jen myší. Zřejmě je to test pozornosti nebo snaha o to, abyste u hraní neměli levačku v kalhotách.

Spolu s Advice book a jednou minihrou je to, co se novinek týče, všechno, ale upřímně, čekal někdo něco jiného? Těžko. Teď ale to nejdůležitější je to zábava? Série Super Seducer má spoustu odpůrců především z řad pruderních feministek a jiných politicky korektních lidiček. Pokud se osypete z toho, že si někdo strčí do kalhot okurku nebo zeptá se holky v tělocvičně, jestli umí jezdit na pánském pohlavním ústrojí stejně dobře jako na kole, tak si Final Seduction moc neužijete. Jen ztratíte kus svého času až budete Valve žádat o refund. Máte-li však dostatek nadhledu, stejně jako tvůrci a herci, jsem si jistý, že během hraní se od srdce zasmějete.

Upřímně však musím říct, že oproti minulému dílu trojka o slabší. Zatímco v SS2 jste měli různorodé scénáře třeba, kdy se postarší bohatý Arab snaží balit mladičkou evropskou dívku či level, kde jste hráli za ženu, tady je vždy protagonistou creepy Richard. (A ne, přestože mě ty hry baví, těžko dokážu uvěřit, že by kdy dokázal svést, byť jedinou, šťabajznu.) Některé scény jsou dokonce rozděleny do dvou úrovní, takže když to vezmeme kolem a kolem, scénářů je vlastně méně. Naštěstí většina holek je stále sexy a díky jejich lascivním pohybům v kombinaci se stalkerským pohledem Richarda se dlouho nevydržíte nesmát. Škoda jen, že hra nevyšla na mobilní zařízení, protože tohle je záležitost jako dělaná na krácení dlouhých cest.

Super Seducer 3: The Final Seduction osloví nebo naštve stejné skupiny lidí, jako předchozí díly. Nového nepřináší takřka nic, vyjma nových scénářů, které ale kvalitou zaostávají za předchozím dílem. Jestli se má vážně jednat o konec série, čekal bych nějakou ujetou epickou jízdu (v rámci mezí rozpočtu), kde budete balit Eskymačky a obcovat s nimi v iglú, místo toho se třetí dějství drží zbytečně při zemi. Nejspíš za to může covid, ale jako omluva mi to nestačí.

Za poskytnutí hry na recenzi děkujeme společnosti RLR Training Inc

65%
Super Seducer 3 je stejně nekorektní a divný jako zbytek série. Přes několik novinek se na něm však podepsala buď covidová krize nebo nedostatek tvůrčí fantasie a kvalitativně zaostává za svým předchůdcem.