Plienenie, stavanie, prepínanie pohlavia a bez bočných questov

Plienenie, stavanie, prepínanie pohlavia a bez bočných questov
14:41, 13.07.2020

Assassin’s Creed Valhalla chce byť niečím unikátnym, čo sa vymyká zavedeným trendom tejto akčnej RPG, už od čias jej vzniku. Príbeh o dobíjaní Anglicka rukami krvilačných Vikingov je sám o sebe dosť výraznou zmenou, ostatne tu už málokto očakáva akékoľvek odkazy na templárov a podobné záležitosti. Do popredia vystupujú hromadné nájazdy na dedinky a klasické plienenie za zvuku lesných rohov, ale po včerajšej porcii gameplay záberov a hlavne, informácií priamo od autorov, je toho oveľa viac čo vás môže ku hre dostať ako aj odradiť už na samotnom začiatku.

V prvom rade máme zabudnúť na klasickú formu bočných misií, ktoré by votrelcom domáci obyvatelia asi sotva zadávali s veľkou ochotou. Autori miesto tohto tradičného naťahovania hernej doby pristúpili na automaticky generované udalosti blízko pohybu hlavnej postavy, ktoré nebudú vyzerať až prehnane umelo a vykalkulovanie. Relaxovať bude možné pri rybárčení alebo mazlení sa s mačkou a zaujímavým spestrením má byť aj budovateľský aspekt stavania vlastnej dedinky. Assassin’s Creed Valhalla chce klásť veľký dôraz na neustále sa meniaci vývoj deja, kedy vaše činy spustia ďalšie množstvo nitiek spojených so scenárom. Zabiť dôležitú NPC postavu má preto mať dosť výrazné následky, čoho si ako hráč nemusíte všimnúť hneď po svojom čine. Mimochodom kto by sa nevedel v zmysle voľby pohlavia u hlavnej postavy rozhodnúť hneď v úvode, koncept mu umožní ho meniť aj počas hrania. Valhalla príde 17. 11. 2020 a to na súčasnú ako aj budúcu generáciu herných zariadení.


DALŠÍ

CGwillWin