Kouzelné čtení Albi tužka + Pohádkové učení

Kouzelné čtení Albi tužka + Pohádkové učení - recenze
12:00, 02.02.2020

S vydáním recenze na zajímavý koncept dětské interaktivní knihy od Albi jsem schválně čekal až na přelom roku 2020. Ne proto, že by se u nás test minulých verzí neobjevil, ale tu poslední jsem chtěl korunovat zaokrouhleným kalendářem ze dvou dvacítek. Filosofie za tímto výtvorem je totiž ve snoubení moderní technologie a tradičního vzdělávání. Do redakce se nám tak dostala dvojice Kouzelné čtení Albi tužka + Pohádkové učení, kterou jsem postavil před svou tříletou dceru a sledoval její reakci na tuto dosud nevídanou věc.

Hranice tří let je doporučený startovní bod ze strany výrobce.

Klik pro zvětšení (Kouzelné čtení Albi tužka + Pohádkové učení - recenze)

Není třeba si nic namlouvat - pokud nežijete odříznutí od civilizace a nevychováváte své děti někde v lese bez kontaktu s moderními trendy, obyčejná kniha pro ně nebude nic lákavého. Dřív či později si najdou cestu k telefonu nebo tabletu, jejichž schopnost upoutat jejich pozornost bude ničím nevyrovnaná. Albi na to odpovídá docela funkčním kompromisem. Nabízí elektronické na bázi pravidelného nabíjení, designově přímo sedící do ruky těch nejmenších a hlavně, které vypadá jako jeho nový nejlepší kamarád. Stačí ho jednoduše zapnout (což bez problémů zvládla i Nelka) a otevřít jednu z přibalených knih. V rámci sady Pohádkové učení se jedná o kolekci mini příběhů zaměřených na vzdělávací příklady a poznávání barev, čísel, tvarů a tvorů.

Samotné pero má interní paměť a je možné do něj prostredníctvím PC nahrát další pohádky.

Celkově musím ocenit kompatibilitu pera z hlediska třeba slovenské lokalizace, která šla rychle a naprosto bez problémů. Pokud byste tedy své děti rádi vzdělali i mimo rámec jejich mateřštiny, k dispozici je archivkouzelného čtení, kde si najdete vše potřebné. Je to snadno přehledné a těžko se vám stane, že si pořídíte něco, co byste nechtěli. Zpracování samotného textu a grafiky spadá do sféry značně povedených projektů, a to ať se bavíme o srozumitelnosti mluveného slova nebo obrazového zpracování knihy samotné. Dětem stačí dát tužku do ruky, a pak jen sledovat, jak ji s nadšením přikládají na každý obrázek v knížce.

Ideální dárek pro malé školkáčky.

I když riskuju, že budu znít jako zahořklý důchodce s baretem a řidičskými rukavicemi, "za nás" takovéto technologie neexistovaly. Před nástupem do školky jsem o barvách. číslech a cizím jazyku jen okrajově a všechno se mi do mozku dostávalo tak nějak postupně, přímou interakcí s takto charakteristickými věcmi. K existenci pomůcek tohoto ražení nemám vůbec žádné výhrady, protože dětem poskytují výhody v předškolním prostředí, protože se setkají s daleko širší škálou dojmů, než "my staří" za dětství našeho. Plně doporučuji kouknout se po vhodném dárku i pro nejmenší ve vašem okolí, kterým by Kouzelná tužka a edice Pohádkové učení mohly pomoct odtrhnout se od blikajících obrazovek televizí, tabletů a mobilů.

Koupit Kouzelné čtení Albi tužka + Pohádkové učení

Za poskytnutí hry k recenzi děkujeme společnosti Albi

90%