hw
Trust Verto - ergonomická bezdrátová optická myš

Trust Verto - ergonomická bezdrátová optická myš - recenze
12:01, 11.03.2019

Ergonomická myš Verto z dílny Trust je bezdrátový, dvěma AAA baterkami poháněný pomocník do práce či domácnosti. Díky jejímu dosahu až 10 metrů můžete svůj stroj ovládat z pohodné vzdálenosti, ať se jedná o pracovní prezentaci nebo domácí sledování seriálů či YouTube videí. Její tvar umožňuje přirozenější polohu ruky při jejím ovládání, uvolňujete tak svaly v ruce a zápěstí.

Klik pro zvětšení (Trust Verto - ergonomická bezdrátová optická myš - recenze)

K výhodám kromě dosahu patří i možnost upravovat dpi, na výběr máte ze tří nastavení - 800, 1200 a 1600. To znamená, že nebude vadit ani těm, kteří jsou třeba z hraní zvyklí na to, že pár centimetrů na podložce dostane kurzor přes celou plochu. Důležité je, že tato myš není vytvořená pro hráče a PC gaming, ať pomalejší odezvou kvůli tomu, že je bezdrátová, tak malým dpi nebo horší manipulovatelností, než jakou mají herní myši.

Co se týče ovládání a přesnosti, pokud jste jako já v životě ergonomickou myš v ruce nedrželi, bude vám nějakou dobu trvat, než si zvyknete ji nepřevracet na stranu, abyste měli ruku ve stejné poloze jako posledních 24 let. Až k tomu ale dojde, vaše ruka pozná rozdíl. K dalším plusům této myši patří přítomnost tlačítek Vpřed/Zpět v prohlížeči, díky kterým můžete i lehce brouzdat po internetu či ve svých složkách, aniž byste museli neustále jezdit do levého horního rohu a klikat na <- nebo ->. Samozřejmostí je také tlačítko pro vypnutí a zapnutí myši přímo na ní, abyste nemuseli vstávat, když si z polohy ležmo pustíte film a nechcete, aby žrala baterku, když ji teď 2 hodiny nepoužijete.

Negativním aspektem ergonomického tvaru je omezená, respektive skoro žádná možnost ovládání myši levou ruku. Taky je potřeba dát si pozor na to, aby myš pěkně viděla na svůj USB vysílač, aby dobře chytala signál a nedocházelo k výpadkům.

Závěrem bych řekl, že ergonomická optická myš Trust Verto je užitečná k práci, surfování po internetu a hodně casual hraní her, kde nepotřebujete rychlost, ale chcete jen hodit nohy na stůl, vyvalit se do křesla a v klidu si dělat svoje. O tom svědčí také to, že i v naší hráčské domácnosti našla své využití.

Ceny ergonomických myší Trust Verto srovnáte na Zboží.