hw
GXT 333 Goiya Gaming Headset

GXT 333 Goiya Gaming Headset - recenze
GXT 333 Goiya Gaming Headset - recenze
11:11, 11.01.2019

Headset GTX 333 Goiya je určen především pro hráče na všech platformách - dá se připojit k PC, oběma konzolím, Switch nebo k tabletu či telefonu. Univerzální využití je dobrý start, jak jsou na tom ale ostatní aspekty? Co se zvuku týče, sluchátka s přehledem zvládnou Rachmaninova i Rhapsody of Fire, k poslechu hudby či sledování filmů se hodí výborně, k hraní her jakbysmet. Jejich největší plus je lehká a hlavně vzdušná konstrukce, díky které se vám nebudou uši topit v potu ani po x hodinách. To je ale za cenu toho, že neruší okolní zvuky, takže sousedova řezání dříví či povídání manželky o tom, jaký měla den, se jen tak nezbavíte. Jako člověk s brýlemi si vážím toho, že netlačí tolik jako některé jiné modely, opět v důsledku své lehkosti a měkkých polštářků.

Klik pro zvětšení (GXT 333 Goiya Gaming Headset - recenze)

Slabší stránkou je přiložený mikrofon, který, pokud hrajete něco, v čem potřebujete dobře a všechno slyšet (a tudíž máte hlasitost na max), někdy chytá zvuky ze sluchátek a dělá ozvěnu všem, kdo s vámi telefonují.

K dispozici máte dva různé propojovací kabely, jeden s větším mikrofonem, na kterém najdete i vypnutí/zapnutí mikrofonu a ovládání hlasitosti sluchátek, ten druhý slouží na propojení s telefonem a nachází se na něm pouze mikrofon s jedním tlačítkem na ovládání hovorů a hudby.

Závěrem tedy, hodí se headset GTX 333 Goiya pro kvalitní zážitek ze hry? Ano, pokud hrajete v nehlučném prostředí nebo máte vlastní zvuky dostatečně nahlas, nemáte jediný problém. Sluchátka jsou lehká a měkká, netlačí, což ocení hlavně lidé s brýlemi. S mikrofonem jsem zažil nespokojenost spoluhráčů, ať se jednalo o Discord či Skype, protože kvůli hlasitým zvukům ve hře a mluvení spoluhráčů je mikrofon registroval, jako že mluvím já a to vytvářelo silnou ozvěnu. Že tento headset připojíte k jakémukoliv stroji, co doma máte, od telefonu po PlayStation 4, rozhodně není na škodu, protože zajímavý zjev se hodí i na vycházku za zvuků hudby. A právě venku také oceníte, že sluchátka netlumí okolní zvuky, protože si můžete být vědomi svého okolí zatímco se procházíte.

Ceny headsetu GTX 333 Goiya srovnáte na Zboží.