Neverend

Neverend - recenze
Neverend - recenze
19:30, 10.01.2018

Hledáte nějakou tu odreagovačku, která vás nebude stát jmění, ale dokáže vás na nějaký ten čas zabavit? Pokud máte rádi jednoduché oldschool hry a nevadí vám nekonečná smyčka syntetické hudby, tak je pro vás hra Neverend přímo dělaná.

Klik pro zvětšení (Neverend - recenze)

Vzhůru do dungeonu!

Neverend vás vtáhne do světa, ve kterém máte pouze jeden úkol - přežít. Ptáte se přežít co? Další místnost. Ve hře totiž procházíte nekonečným počtem místností a zabíjíte v nich vše, co vám přijde do cesty. K tomu budete mít dispozici širokou škálu mečů, luků a jiných zbraní. A na to vše se budete dívat ve 2D světě, který je plný nejrůznějších nástrah a pastí, ale také obchodníků, u kterých si budete moci nakoupit vybavení do těch nejhorších situací. Ovšem nemějte strach, váš hrdina je rytíř, se kterým budete všechny nepřátele rychle likvidovat. Alespoň ze začátku. Hra se totiž každou objevenou místností stává více obtížnou. Počet nepřátel se stále zvyšuje a sem tam se objeví i nějaký ten boss.

Klik pro zvětšení (Neverend - recenze)

Restart!

Pokud jste člověk slabších nervů, tak bych vás měl předem varovat. Můžete o ně do deseti minut rychle přijít. A to hned ze dvou důvodů. Zaprvé - zapomeňte na checkpointy, automatická uložení apod. Jediné co se totiž ve hře uloží je vaše skóre, tedy pokud jste vytvořili rekord. A zadruhé - poslouchat nonstop takovou tu pixel hudbu z 90. let, co se opakuje v dvouminutové smyčce pořád dokola až do úplného zblbnutí, vás dokáže dohnat k šílenství. Nedá se ale říct, že jsme nebyli varováni: Hra se přece jmenuje Neverend!

Klik pro zvětšení (Neverend - recenze)

V zajetí pixelů

Pokud ale nejste zrovna fanoušek retro dizajnu, tak vás asi budu muset zklamat. Hra je totiž celá dělaná ve stylu počátku devadesátých let. Menu, hudba a zvuky apod. – vše jakoby vypadlo z doby před čtvrtstoletím. Navíc je herní plocha zmenšená a nepokrývá celou obrazovku, tedy před sebou budete mít velký černý rám, v němž se teprve odehrává vlastní hra. Ale na druhou stranu, na světě asi nebude počítač, který by tuto hru nerozjel (PS4 si ani nevšimne, že něco počítá).

Klik pro zvětšení (Neverend - recenze)

Trochu netradiční hra

Cena hry (do 50 Kč) tak odpovídá i její kvalitě. Hra není nějakou zázračnou grafickou peckou, spíše je vytvořená pro méně náročné hardcore hráče, kterým nebudou vadit grafické nedostatky, a také pro lidi, kteří se rádi na chvíli odreagují od klasického zabíjení draků, či vyhrávání závodů a odpočinou si nad jednoduchou hříčkou, u které se přenesou o pár desetiletí do minulosti.

Za poskytnutí hry na recenzi děkujeme společnosti Keymailer

Klik pro zvětšení (Neverend - recenze)

Klik pro zvětšení (Neverend - recenze)