Call of Duty zažilo jeden z nejhorších launchů historie

Call of Duty zažilo jeden z nejhorších launchů historie
08:21, 06.11.2017

Nebojte titulkem samozřejmě nemyslím nějaký průšvih v prodejích hry. Z tohoto pohledu bude vše mnohem lepší než u loňského Infinite Warfare (i když propadák na Call of Duty standardy, stále jedna z nejprodávanějších her z poslední rok) a hra prodá miliony kopií, pravděpobně už jich pár prodala nyní. Tím nejhorším launchem myslím fungování samotné hry.

Sám si těžko vybavuji, kdy naposledy servery při launchi Call of Duty takhle moc neustály nával lidí. Pamatuji si, že u Black Ops 1 nějaké problémy byly. Ale loni ani předloni určitě ne a hráli jsme od launch dne celkem bez problémů. Ale v roce 2017, multi-miliardová herní značka a jeden z nějbohatších herních distributorů opět ukázala, že poslední na čem jí záleží jsou spokojení hráči.

Po celou dobu víkendu se Call of Duty: WWII potýká s obrovskými problémy se servery. Prakticky jediné možnosti, kdy šlo hrát, bylo v době kdy Amerika spala a v Evropě lidé také moc nehráli - např. neděle dopoledne. Ve špičkách jako je sobotní večer hra kolabovala. Úvodní načítací obrazovka do multiplayeru se stala ihned internetovým meme, protože byla schopná běžet celou hodinu bez změny. Zabugované menu, které neumožní člověku po skončeném matchi opustit hru či cokoliv nastavit. Uživatelské prostředí nepřehledné a prehistorické. To už je neuvěřitelná drzost od vývojářů, kteří měli 3 roky času na hře pracovat a dokonce chyby jim pomohla odhalit beta. Novinka v podobě Headquaters (něco jako Tower v Destiny) je povinná po každém matchi a způsobuje šíleně dlouhé načítací časy. Lidem se resetují hodnosti v online z 40+ na 5 atd.

Klik pro zvětšení (Call of Duty zažilo jeden z nejhorších launchů historie)

A takhle by se dalo pokračovat dále. Co naplat, že samotná hra v multiplayeru není vůbec zlá. Čistý gameplay, zbraně a perky působí velmi dobře. Ano našel bych tam už nyní pár chyb. Ty ale půjdou narovnat. Co nepůjde narovnat je, že miliony fanoušků se celý rok těší na jeden víkend v roce a ten jim svou hamižností a neschopností Activision se Sledgehammer Games zkazí. Ale hlavně, že je hra prošpikovaná otevíráním loot boxů.

pozn. jedna z oprav od SHG bylo, že Headquaters přestali být veřejná a každý měl své vlastní. Meme na sebe nenechalo dlouho čekat.

Klik pro zvětšení (Call of Duty zažilo jeden z nejhorších launchů historie)





DALŠÍ

CGwillWin