Změny v Destiny 2 byly jasné už před betou

Změny v Destiny 2 byly jasné už před betou
16:03, 01.08.2017

Jedna z věcí, která v betě Destiny 2 trápila nejen mne, ale i velkou část hráčů, byly pomalé cooldowny schopností. Zejména nabíjení Super bylo neúnosně dlouhé. Na jednu stranu se dá chápat jako krok, aby Super nepoužíval každý hned jak se nabije a více o jeho použití přemýšlel. Ale zase sotva jej nabít po délku běžného zápasu v PvP je podivné. To se však změní. Luke Smith to řekl pro IGN. Výstup z bety na toto téma je jasný a udělali změny pro nabíjení Super ve hře.

Mimo jiné také řekl, že v době, kdy startovala konzolová beta. Interně už hráli velmi rozdílnou verzi hry v PvE (certifikace bety zabere 2-3 týdny). V ní jsou mnohem silnější granáty, síla zbraní jinak balancovaná a také management Power Ammo jiný. Podle Luka udělali "tuny, tuny a tuny změn různých velikostí", což je běžné, protože už mají hru téměř hotovou (za chvíli už musí být GOLD).

O tom jak se tyto změny povedli se budou moci přesvědčit PC hráči, protože betaverze pro PC startuje později tento měsíc. Finále pro konzolové hráč je 6.9. kdy hra vychází pro PS4 a XONE, zatímco PC verze o měsíc a půl později 24.10.


DALŠÍ

CGwillWin