Headquaters v CoD:WWII budou převážně z třetí osoby

Headquaters v CoD:WWII budou převážně z třetí osoby
09:07, 13.07.2017

Od oznámení multiplayeru v novém Call of Duty. WWII se permanentně spekuluje co jsou vlastně ty Headquaters. Kraťoučký záběr na mraky hráčů v jednom prostředí toho moc neřekl. Osobně se od začátku přikláním k tomu, že půjde o "social space" jako byla Tower v prvním Destiny. A tak nějak to potvrzuje i Michael Condrey ze Sledgehammer Games v posledním tweetu.

Na dotaz známého youtubera @PrestigeIsKey, který se točí kolem zvláštní spekulace, že by Zombie Mode měl být v pohledu třetí osoby odpověděl Condrey celkem detailně. Ihned vyvrátil tu část o Zombies a dodal, že hra je zaměřená na skill v boji se zbraní. A že Headquaters je pouze "social & peacocking space" převážně v pohledu z třetí osoby.

Důležité je to "peacocking", což se dá vyložit jako, že se v tom prostoru budou hráči "prsit" svými úspěchy a vybavením. Sledgehammer Games se totiž dušují, že herní obsah v nevyhnutelných Supply Drops (RNG balíčky za herní i reálnou měnu), bude pouze a jenom kosmetický. Nebudou tam žádné zbraně, které budou mít jiné statistiky od těch základních. Tudíž HQ je přesně místo, kde by si lidé mohli přeměřovat "pindíky", kdo má víc růžovou MP40 a víc hvězdiček na uniformě. Rád bych tomu "pouze kosmetické" věřil, ale to samé říkal Raven Software u MWR a jak to dopadlo. Ale naděje umírá poslední.

Na závěr si dáme menší "stěr", který před týdnem Condreymu připravil jeden z nejznámějších CoD eSport hráčů - Nadeshot, aktuálně v "důchodu". Napsal na svůj Twitter, že jde s kamarádkou dát 1v1 v Mario Kart. Condrey se snažil býti vtipný a narážet, že ten "důchod" s ním udělal špatné věci a že by se měl těšit na 1v1 Pit ve WWII. Na co Nadeshot odvětil velice trefně, že je Mario Kart více kompetitivní a na soutěživost zaměřená hra než aktuální CoD a že doufá, že tento fakt oni změní. Já také doufám, Infinite Warfare je z hlediska multiplayer designu propadák.





DALŠÍ

CGwillWin