Party Hard

Party Hard - recenze
Party Hard - recenze
07:35, 30.04.2016

Máme tu pre vás tip na indie projekt z prostredia drsných spoločenských akcií, kde každá vražda bez následkov je dobrá vražda. Party Hard od nezávislého štúdia Pinokl Games sa poprvýkrát ukázala na scéne ešte v minulom roku, a to na stolných mašinkách, aby svojím neortodoxným spôsobom pripomenula, že nápadom sa medze nekladú a aj z bežnej myšlienky je možné spraviť zábavu na desiatky hodín. Nie žeby tento projekt disponoval nejakým komplexným filmovým príbehom, po ktorom neostane jedno oko suché a jeden zadok neusedený. Táto drsná párty je však natoľko náročná, že si na nej nemôžete dovoliť ani jedno pivo či vínny strik. O čom to teda celé je?

Klik pro zvětšení (Party Hard - recenze)

V zásade úplne o ničom. Poznáte tie filmy s nálepkou hororu, ktoré sa už od osemdesiatych rokov snažia zaujať v tunajších vodách? No tak práve na ten spôsob je spracovaná táto konceptom akčná 2D stealth záležitosť, kde sa v statickej mape snažíte bez časového limitu zlikvidovať každého účastníka na jednej z dvadsiatky organizovaných osláv. Nástrojom vám sú desiatky spôsobov ako zavraždiť a vašim primárnym cieľom je nebyť pri tom lapený políciou alebo sám zlikvidovaný nešťastnou náhodou. Chladné zbrane, strelné zbrane, elektrika, oheň, vozidlá či mimozemšťania. Toto všetko môžete aktívne zapojiť do procesu postupnej likvidácie a najväčšou prekážkou vám okrem polície a živých a žalovania schopných očí naokolo je obtiažnosť ako zo starej školy. Hráč musí postupne teda skúšať rôzne varianty ako postupovať správne, aby nebol odhalený a ako vykonať čo najviac vrážd na jeden ťah.

Po grafickej stránke sa tu bavíme o časoch konzole Super Nintendo a rovnako by som musel odpovedať na otázku ako je na tom ovládanie vrátane hrateľnosti aj so zvukovou stopou. Autorom jednoducho išlo evidentne o navodenie časov, kedy sme sa ešte bezstarostne venovali okrem hrám aj školských úlohám, a tak v podstate nie je viac či menej o čom ďalej diskutovať. Ideálne bude si prezrieť náš videostream nižšie, na ktorom je jasne badať ako má hra rozdané karty voči konzumentovi a či by vás eventuálne mohla zaujať. Port pre PS4, ktorým som sa ja preniesol do najdivokejších osláv vo videohrách vôbec, obsahuje ako bonus voči originálu len prítomnosť trofejí. Či je to pre vás argument k nákupu, to už nechám vo vašej hlave. Za mňa osobne však takto vyhradený žáner a explicitné násilie si vyžaduje konkrétneho zákazníka a práve pre neho neplatí žiadne zovšeobecňovanie.

Za poskytnutie hry na recenziu ďakujeme spoločnosti Evolve Terminals

60%
Prehnane náročná hlúposť s množstvom interakcie, ktorá ale aj cez všetky negatíva môže zaujať