Poriadna nálož informácií okolo Monster Hunter Stories

Poriadna nálož informácií okolo Monster Hunter Stories
09:48, 04.09.2015

Japonský časopis Famitsu sa v najnovšom čísle venuje konečne aj dávnejšie ohlásenej spin-off časti série Monster Hunter s podtitulom Stories. Spoločnosť Capcom im odhalila prvé podstatné informácie nielen o dĺžke vývoja ale aj o koncepte, ktorý narozdiel od základov tejto IP, bude úplne na inú vlnu. Monster Hunter Stories je totiž ťahová RPG!

Klik pro zvětšení (Poriadna nálož informácií okolo Monster Hunter Stories )


  • - Súboje sú teda ťahové. Pri boju môžete používať odlišné variácie na útok, napríklad s použitím "Sily", "Techniky" a "špeciálnych príkazov".
  • - Príšery majú svoje špecifické návyky, takže ak budete dávať pozor a čítať ich pohyby, môžete odhadnúť ten správny postup na ich likvidáciu. Presne tak ako v pôvodných dieloch série MH.
  • - "Otomon," priateľské monštrá, môžu rozšíriť jednak vašu jednotku a spolupracovať pri útokoch alebo vám pomôcť prísť ku novým faktom zo sveta MH Stories.
  • - Hra ponúka obrovskú škálu zbraní a ich špecifické využívanie pri boji.
  • - Jazdci, ako sa volajú hrdinovia využívajúci pri boji spriatelené monštrá, si medzi svojimi pomocníkmi budujú priateľské puto, čím sa snažia naplniť špeciálny status pre silnejšie útoky pri boji.
  • - Okrem zbraní bude možné vkladať do výbavy aj magické kamene, ktorých kvalita bude meniť atribúty vašej postavy.
  • - Po krajine budete nachádzať Otomon vajíčka monštier a prinášať ich do svojej dediny kde sa môžu vyliahnuť. Aký druh z nich bude záleží na špeciálnom umiestnení týchto mláďat.
  • - Vzhľadom k tomu, že existuje veľa hráčov, ktorí majú stále záujem o svet Monster Hunter, sme sa rozhodli vstúpiť do konceptu ťahového RPG, ktorý skúmame už šesť rokov. Aktuálny vývoj tejto hry začal pred dvoma rokmi.
  • - Existuje veľa ľudí, ktorí milujú potvory, takže pre túto hru kladieme dôraz práve na monštrá.
  • - Chceme aby hráči všetkých vekových kategórií mohli hrať túto hru. Urobili sme, vizuálnu stránku otvorenú každému kde príbeh konečne dostane svoj priestor narozdiel od minulých častí.
  • - "Jednotlivé príkazy pri boji niesu pod tlakom náhody. Každé monštrum v hre používa svoj špecifický prístup ku útokom a je na hráčovi aby všetko postupne odhalil a naučil sa.
  • - Hrdina môže vytvoriť skupinu s viacerými monštrami. V bitke, si vždy vyberie jedného vhodného. Je tiež možné ich zmeniť, tak ako v sérii Pokémon.
  • - Hrdina sa síce zúčastňuje boja, ale z veľkej časti len v úlohe podpory. Základné útoky sú rozdávané vďaka monštrám Otomon.
  • - Otomon-i majú svoje vlastné špeciálne schopnosti, a existujú prípady, kedy môžu ísť do miest, kam za normálnych okolností iné monštrá nemôžu vkročiť.
  • - Čakajú nás nové prostredia, ktoré sa v sérii MH ešte neobjavili.
  • - Jazdci tvoria pevné väzby s monštrami, zatiaľ čo klasický lovci lovia monštrá. Z pohľadu týchto protichodných skupín, bude hra zobrazovať hlboký príbeh o svete Monster Hunter.


  • DALŠÍ
    
    CGwillWin