komentář
The Division - downgrade sem, downgrade tam

The Division - downgrade sem, downgrade tam
The Division - downgrade sem, downgrade tam
18:22, 18.06.2015

Verte- neverte ale áno, chcem sa vyjadriť ku grafickému downgradu hry The Division. Aby sme si spravili hneď od začiatku jasno, nepatrím medzi grafikoholikov a ani medzi podobnú háveď porovnávajúcu každú škvrnu na zadku pixelovej postavičky ale jednoducho sú veci, ktoré ma rozčuľujú a ak sa o týchto veciach nedozvie čo najviac ľudí jednoducho sa s nimi nič robiť nebude a spoločnosti, ako napríklad Ubisoft budú naďalej s obyčajnými hráčmi len vyd*bávať. Takže poďme na to....

Klik pro zvětšení (The Division - downgrade sem, downgrade tam)

Zámerne som začal porovnaním titulu Watchdogs, ktorý v čase svôjho vydanie spôsobil obrovskú vlnu nevôle a odpor hráčov. Hra od svojho prvého traileru nabrala vizuálny downgrade, ktorý by si za rámiček nezarámoval ani Uwe Boll (mimochodov, všetkých nás pozdravuje a posiela do prd*le).

Logicky si každá normálna bytosť, ktorá chodí po tomto svete povie - "hmm, asi sme to trošku fakt prestrelili a mali by sme sa zamyslieť, fakt to nie je správne ukazovať hru v úplne inom stave v akom ju hodláme vydať". Chyba. Fešákovia a fešandy z Ubisoftu asi nepatria do sveta, ktorý sa riadi logikou a pomaly ale isto nám servíruje druhý titul, ktorý sa chystá podviesť nás úplne rovnako ako ten minulý. The Division.



Deň oznámenia tohto titulu pre mňa patrí medzi jeden z naj pamäti hodnejších oznámení v mojom živote. Luxusná grafika, neuveriteľná detailnosť prostredia a spomeňte si na tie dvere. Ach, tie dvere. Záber, ktorý sa vril do pamäte každému vášnivému hráčovi.

Klik pro zvětšení (The Division - downgrade sem, downgrade tam)

Bohužiaľ, ako s hrou idú roky, tak celkom nelogicky stráca na svojej kráse. Nie preto, že by sme my boli náročnejší ale preto, že sa očividne mení a bohužiaľ nie k lepšiemu.

Nedá mi to nespomenúť nedávne aférky ohľadne tretieho Zaklínača alebo nedávno oznámeného titulu Fallout 4. Vážne? Hráči na tieto hry pľuli kde to len šlo a nadávali na grafické spracovanie alebo downgrade (Zaklínač). Myslím si, že sa jedná o každého osobnú vec na čo nadáva a na čo nie ale niekedy sa je potreba zamyslieť a svôj hnev smerovať smerom, ktorý si to zaslúži.

Čim to je? Trúfam si tvrdiť, že poznám odpoveď. Je to jednoznačne tým, že sa hry oznamujú príliš skoro a potom z toho vznikajú podobné grafické šialenosti ako v prípade Watchdogs alebo pripravovaného The Division. Podľa môjho skromného názoru je oznámenie hry rok pred jej vydaním absolútne maximum, všetko čo je nad môže byť potencionálny problém.

Problémy môžu nastať jak po technickej stránke (Zaklínač), tak po stránke tej, že sa hry nikdy nedočkáme alebo ju nakoniec niekto spláca po 7 rokoch čakania za týždeň (Duke Nukem Forever) a dopadne to takmer katastrofálne.

Aký je váš názor na túto problematiku? Rád sa s vami zapojím do rozumnej diskusie.


CGwillWin