Zážitek ze sérií BF a MoH má být odlišný

Zážitek ze sérií BF a MoH má být odlišný
11:25, 17.07.2012

Dvě velice podobné herní značky - oboje slavné střílečky - a jedno vydavatelství. K tomu u posledních dílů vlastně stejná grafika díky enginu Frostbite 2 použitému jak v Battlefield 3, tak Medal of Honor: Warfighter, který na trh vtrhne letos na podzim. Nabízí se proto otázka, jak se vlastně tyto dvě jména od sebe odliší? Vždyť víme, jak obtížné se zdá být ve střílečkách vytvořit vůbec něco nového. Frank Gibeau, šéf EA Labels, tvrdí, že právě odlišení obou značek je na pořadu dne.

Game Informeru řekl: "Dáváme si pozor, aby Battlefield a Medal of Honor zůstaly odlišení. S Medal of Honor jsme se snažili zdůraznit realitu hry. A multiplayer se od Battlefieldu také liší." Gibeau si uvědomuje, že mít v jednom domě dvě různé značky, oproti konkurenci, která má jen jednu, má své výhody a nevýhody. Například: "Vyhnete se té únavě, která přichází s každoroční nutnostní pokračování. Snažíme se o strategii udržet ty hry co nejsvěžejší a odlišné, jak jen to je možné. Trik je v tom, jak je vyvíjet oboje zároveň."

O tom, jak se to EA a vývojářům povedlo, se přesvědčíme v říjnu na PC, PS3 a Xboxu 360.

Klik pro zvětšení (Zážitek ze sérií BF a MoH má být odlišný)

DALŠÍ

CGwillWin