Capcom uznal kritiku své DLC strategie

Capcom uznal kritiku své DLC strategie
08:18, 18.05.2012

Capcom byl kdysi v srdci každého hráče jednou z těch lepších vydavatelů - vzpomeňme na kdysi velmi oblíbené frančízy jako Mega Man, Resident Evil či Street Fighter 2. Po 25 letech už je tolik hráčů nemiluje a někteří spíš začínají nesnášet. Důvodem budiž tak nějak až příliš "kapitalistické" fungování strategie Capcomovských DLC.

Zatímco jiné společnosti si nechávají zaplatit za DLC nebo online-pass, Capcom to dělá dost neomaleně: koupíte si DLC a pak ještě v průběhu hry platíte za normální obsah typu konec hry (Asuras Wrath) nebo 12 hratelných postav, kde každá vyžaduje nákup separátního DLC (Street Fighter X Tekken). Tedy věci, které byste čekali už ve standardní hře, za kterou jste si zaplatili plnou částku. A taky věci, které máte přímo na disku od prvního dne nákupu hry a online kupujete jen klíče k odemčení...

Víceprezident Capcomu Christian Svensson se na vlastní akci "Zeptej se Capcomu" fanouškům zavázal, že s tím něco udělá a že ze zpětné vazby fanoušků je zřejmé, že takhle to dál nepůjde. Inu, tak to jsme zvědaví, jak to dopadne...

Klik pro zvětšení (Capcom uznal kritiku své DLC strategie)capcom-dlc-1.jpg

DALŠÍ

CGwillWin